Bu Blogda Ara

6 Eylül 2010 Pazartesi

Solaryumdan korkan kız :S :)

Antalyalı olmama ve bütün yaz Antalya'da olmama rağmen koşturmacadan ya da sıcakta dışarı çıkmaya üşenmekten denize 1-2 kere gidebildim ve anlayacağınız üzere beyaz peynir gibiydimm..Bu nasıl canımı sıkıyordu nasıl, ya sıcaktan bunalmadığım zamanlarda ya da akşamları dışarı çıktığımda herkes bronz ben beyaz herkes artis ben ezik gibiydim. Eee doğal olarak canıma tak etti ve kolları sıvadım..1-2 haftalık internet araştırması ve telefon görüşmelerinden sonra istediğim gibi bi yer buldum sonunda ve randevumu bugüne aldım.. Solaryumuma bi güzel girdim ve çıktım..

Ama tabi ilk girişim nasıl heyecan var bende anlatamam sanki evleniyorum :S Elim ayağım dolaştı , ne yapcağımı şaşırdım çalışan kıza bin kere aynı şeyleri sordum...neyse işte uzandım üstümü kapattım bir sıcak esinti ve sanki bin tane flaş patlaması gibi bi ışık haha nasıl kalbim attı.. Ya haberlerde duymuştum ' şok şok şok solaryumda ölen kadın ' diye aman allahım bi klorku sardı beni ama nihayetinde rahatladım ve o sıcaklığa bıraktım kendimi şimdi çok mutluyum...

Sanıldığı gibi çok pahalı bişi değil.. 1 dakikasına 1,25 TL verdim 15 dakika kaldım.. Çok memnun kaldım. Eğer Antalyalıysanız ve solaryuma girmek istiyorsanız şurdan ulaşabilirsiniz..

M&A Güzellik salonu
tel:(0242) 229 81 98

Nasılda reklamını yaptım ama ;)
Valla ben beğendim ve memnun kaldım..Tekrar gidip şu rengimi pekiştirmem lazım.. Düşünüyorsanız bi deneyin derimm..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder