Bu Blogda Ara

16 Eylül 2010 Perşembe

sinirlerim bozuk birilerine sataşmam lazım

Sanki herşey beni buluyormuş gibi hissedenleriniz olmuştur zaman zaman... İşte tam o an'dayım..Eski erkek arkadaşım her seneki ritüellerinden birini yapmıştı bikaç ay önce. Yani face'den mesaj atıyo ' seni çok sewiyorım, sana aşıgım, söylediğim yalanlardan dolayı pişmanım...' die. Ama beyfendi bunu yaptığı sıra da bi kızla çıkıyor ve bunu face den ilan ediyor. Bende onun face' i yok ancak profili açıktı o zamanlar ve bende gördüm tabi gerizekalıyı, sonra kapatmış ama iş işten geçti.. Allah bana o şerefsizin yüzünü tekrar gösterdi.. Neyse dün msn imi bi açtım ve ne göreyim ex'im ikimizin baş harflerini ve doğum günümüzü içeren ve biz çıkarkenki kullandığı adresiyle yüzsüzlük yapıp beni eklemiş.. Çok düşündüm kabul edeyim mi yoksa etmeyeyim mi diye.. Ama sonra kabul ettim.. Ne için mi? ona hem küfretmek için hemde yazışmalarımızı o kız arkadaşına göstermek için... Gelişmeleri anlatırım... Neden erkekler göz göre göre bu kadar şerefsiz olabiliyorlar.. Hakkaten çok sinirliyim, hem de mutsuz :(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder